How to evaluate Cecilia’s Performance?
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | Estudo de Caso |
Language: | Inglês |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.enap.gov.br/1/2189 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
oai:the.european.library.Dspace:oai:repositorio.enap.gov.br:1-2189 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
oai:the.european.library.Dspace:oai:repositorio.enap.gov.br:1-21892018-11-13How to evaluate Cecilia’s Performance?How to evaluate Cecilia’s Performance?Roncaratti, Luanna Sant’AnnaKnop, MárciaAntunes, MacielParacêncio, Eduardodisabilitydiversityperformance evaluationcareerhuman resourcesdiversidadeavaliação de desempenhocarreira públicagestão de pessoasInglês2011http://repositorio.enap.gov.br/1/2189Estudo de Caso |
institution |
ENAP-Escola Nacional de Administração Pública |
collection |
Repositório Institucional da ENAP |
language |
Inglês |
topic |
disability diversity performance evaluation career human resources diversidade avaliação de desempenho carreira pública gestão de pessoas |
spellingShingle |
disability diversity performance evaluation career human resources diversidade avaliação de desempenho carreira pública gestão de pessoas Roncaratti, Luanna Sant’Anna Knop, Márcia Antunes, Maciel Paracêncio, Eduardo How to evaluate Cecilia’s Performance? |
format |
Estudo de Caso |
author |
Roncaratti, Luanna Sant’Anna Knop, Márcia Antunes, Maciel Paracêncio, Eduardo |
author_facet |
Roncaratti, Luanna Sant’Anna Knop, Márcia Antunes, Maciel Paracêncio, Eduardo |
author_sort |
Roncaratti, Luanna Sant’Anna |
title |
How to evaluate Cecilia’s Performance? |
title_short |
How to evaluate Cecilia’s Performance? |
title_full |
How to evaluate Cecilia’s Performance? |
title_fullStr |
How to evaluate Cecilia’s Performance? |
title_full_unstemmed |
How to evaluate Cecilia’s Performance? |
title_sort |
how to evaluate cecilia’s performance? |
publishDate |
2011 |
url |
http://repositorio.enap.gov.br/1/2189 |
_version_ |
1617132750864646144 |
score |
10.920854 |